При покупці у нашому магазині покупцеві надається 1 рік гарантійного обслуговування на нову техніку Apple
та 1 місяць на вживану техніку Apple.
Рік офіційної гарантії Apple на iPad , iPod , MacBook , iMac в усіх авторизованих сервісних центрах світу.
Якщо у вас виявлений заводський брак, його можна або відправити по гарантії в Європу.

Умови гарантійного обслуговування :

Гарантія підтверджує справність цього пристрою, згідно з нею продавець бере на себе зобов’язання безкоштовного сервісного обслуговування, усунення несправностей придбаного пристрою, заміни дефеткних деталей виявлених протягом всього гарантійного терміну.
Протягом всього гарантійного терміну покупцю надається безкоштовне сервісне обслуговування на придбаний пристрій.
Гарантія не поширюється на пристрій, несправності які виникли внаслідок:
1.Порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування;
2.Механічного пошкодження виробу чи його комплектуючих, деформації корпусу;
3.Дії третіх осіб;
4.Непередбачених дій(стихійні лиха, пожежа, блискавка і т.п.);
5.Впливу шкідливих програм;
6.Некоректного оновлення програмного забезпечення, що призвело що непрацездатності виробу.

Гарантійному безкоштовному сервісному обслуговуванню не підлягають:
1.Екрани та елементи корпусу, які були пошкодженні з вини покупця або третіх осіб.
2.Окремі блоки живлення, зарядні пристрої.
3.Кабелі всіх типів, які входять в комплект окремо.
4.Інші аксесуари.
Гарантійне обслуговування здійснюється лише в сервісному центрі вказаному в гарантійному талоні. Зберігайте протягом всього гарантійного терміну, всі документи, що додаються до товару при продажі(товарний чек та гарантійний талон).Придбаний товар поверненню не підлягає.Безкоштовне сервісне обслуговування не здійснюється у випадку втрати товарного чеку або гарантійного талону.

Згідно ст. 25 Закону України ” Про захист прав споживачів ” протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі , покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний , якщо він не підійшов за формою, габаритами , забарвленням , розміром або комплектації. Обмін здійснюється у разі , якщо проданий товар не був у вживанні , що не був активований , збережено його товарний вигляд , споживчі властивості , пломби , зовнішні плівки , фабричні ярлики , а також товарний чи касовий чек.